Syyskokouksen kannanotto: Auli Piiparinen eduskuntaan

keskiviikko 30.11.2022

Pohjois-Savon keskustanuorten syyskokous pidettiin 26.11.2022. Kokouksessa kuultiin Aleksi Sandroosin poliittinen katsaus, käytiin laajaa keskustelua eduskuntavaaleista ja tehtiin henkilövalintoja.

Syyskokouksen henkilövalinnat

Pohjois-Savon Keskustanuorten puheenjohtajana jatkaa Veera Ursin sekä varapuheenjohtajana Hilda Simpanen. Muut hallituksen jäsenet vuodelle 2023 ovat: Heidi Hyykky, Sini Jokinen, Päivikki Ojalehto, Aapeli Rytkönen, Toni Viljamaa ja Juho Väisänen

Auli Piiparinen eduskuntaan

Pohjois-Savon Keskustanuoret tukevat Auli Piiparista kansanedustajaksi kevään 2023 eduskuntavaaleissa. Piiparinen on 26-vuotias leppävirtalainen toisen kauden kunnanvaltuutettu ja kunnanhallituksen varapuheenjohtaja. Kokemusta Aulilla on myös valtakunnan tasolta, kun hän toimi Keskustaopiskelijoiden puheenjohtajana vuosina 2018—2019.

Lähdemme tekemään eduskuntavaalityötä tarmolla ja ilolla. On onni, että meillä on osaava ja innostava ehdokas, jonka kanssa pääsemme yhdessä rakentamaan polkua kohti eduskuntaa. Toteaa Pohjois-Savon Keskustanuorten puheenjohtaja Veera Ursin

Tuemme lämmöllä ehdokkaamme ajatusta siitä, että päätöksiä tehdessä on huomioitava ympäristö, tasa-arvo ja inhimillisyys. Aulilla on kyky tarkastella asioita monesta näkökulmasta ja perustella päätökset tiedolla.

Veera Ursin, puheenjohtaja

ursinveera@gmail.com